Första dagen på jobbet avklarad. Verkar vara ett trevligt gäng. En del nytt folk och en del gammalt folk. En del vikarier och en del ”tillsvidare”. Nackdelen hittills är iaf att mannen som haft min tjänst tidigare inte alls verkar ha städat ur skrivbord och sådant där han huserat. Så det fick jag liksom börja med idag. Otroligt mycket papper som jag inte gått igenom än heller. Får väl ta tag i det någon dag. Borde fixa ett eget system också antar jag…

Här, på Skogskyrkogården (länk) spenderades ett par timmar igår; var hyfsat fint väder, varmt och så trots att det kom en liten regnskur (ett par minuter). Fortfarande mycket sommarkänsla över det hela (även om det snart känns som höst när jobbet kommit igång…). En vacker plats på något sätt ändå – kan man tycka det utan att bli klassad som ett psycho och aningens morbid? Fanns i alla fall mycket att fota – även om man som jag försöker undvika att få med en massa gravstenar i blickfånget 😉

